Укр
Укр Eng Рус

Цифрова патологія. Вплив Digital Pathology на освіту

Освітній сектор був одним із перших, хто впровадив цифрову патологію, використовуючи її в усьому спектрі навчання гістопатології від бакалаврату та післядипломної освіти до безперервного професійного розвитку (CPD) і зовнішнього контролю якості (EQA). Ця стаття розглядає ключові аспекти впливу цифрової патології на медичну освіту та досліджує, як сучасні технології можуть трансформувати методи навчання та професійний розвиток у галузі здоров’я.

Традиційна освіта з використанням світлових мікроскопів і предметних стекол має багато проблем, включаючи доступ до сканів і змісту курсу, який постійно змінюється. Ці незручності можна подолати шляхом використання сильних сторін цифрової патології. До них належать:

  • Стандартизація матеріалу курсу: із застосуванням цифрової патології кожен учасник отримує абсолютно однаковий зміст, на відміну від подібних сканів, вирізаних з ідентичного блоку тканини, які не гарантують демонстрацію тих самих морфологічних моделей та моделей експресії біомаркерів. Стандартизація змісту гарантує кожному учаснику однакові навчальні можливості та якість освіти. Крім того, цифрова патологія полегшує залучення рідкісних випадків у матеріал курсу, оскільки потрібна лише одна цифрова копія скану, порівняно з кількістю скелець, яка використовується у класах середнього розміру.
  • Покращений доступ: цифрова патологія робить можливим ширший доступ до тканин і матеріалів на основі сканів поза межами лабораторії та традиційного навчання. Користувачі можуть отримати доступ до контенту свого цифрового курсу через Інтернет у веб-браузері, за допомогою персонального комп’ютера, планшета чи смартфона, що дає їм можливість переглядати скани в будь-який час і у будь-якому місці. Використання цифрової патології для підтримки схем CPD (постійного професійного розвитку) та EQA (зовнішньої оцінки якості) допомагає скоротити час і витрати на розповсюдження, оскільки скани більше не потрібно фізично доставляти з одного місця в інше, а навпаки, ними можна ефективно ділитися в різні місця одночасно.
  • Зручніший процес навчання: перехід від фізичного до цифрового середовища для гістопатологічної освіти пропонує багато переваг порівняно з традиційною світловою мікроскопією та методами навчання на предметних скельцях. Користувачі можуть переглядати кілька сканів одночасно, вирівнюючи їх пліч-о-пліч для кращого порівняння різних зрізів тканини та імуногістохімічних (IHC) маркерів (мал. 6).
Малюнок 6. Цифрова патологія дозволяє одночасно переглядати кілька цифрових слайдів, вирівнюючи їх пліч-о-пліч для кращого порівняння між різними зрізами тканини та IHC-маркерами.

Малюнок 6. Цифрова патологія дозволяє одночасно переглядати кілька цифрових слайдів, вирівнюючи їх пліч-о-пліч для кращого порівняння між різними зрізами тканини та IHC-маркерами.

Педагоги можуть анотувати значні області інтересу, аж до клітинного та субклітинного рівнів, що неможливо зробити так швидко за допомогою предметних скелець (малюнок 7). А завдяки спеціалізованому освітньому програмному забезпеченню для Digital Pathology питання та навчальні посібники можна вставляти прямо в слайди, надаючи контекстну інформацію та прямі посилання на функції тканин або клітин, про які йдеться у запитаннях.

Малюнок 7: Скани часто використовуються викладачами для навчання гістології. Використовуючи їх у поєднанні з програмним забезпеченням, можна анотувати важливі регіони, які представляють інтерес.

Малюнок 7: Скани часто використовуються викладачами для навчання гістології. Використовуючи їх у поєднанні з програмним забезпеченням, можна анотувати важливі регіони, які представляють інтерес.

Цифрова патологія має вирішальний вплив на медичну освіту, надаючи значні можливості для покращення навчальних методик і доступності матеріалів. Робота із великою кількістю даних сприяє глибшому розумінню та кращому засвоєнню матеріалу у студентів і молодих фахівців. Digital Pathology дає можливість спільно працювати та обмінюватись знаннями через цифрові платформи, що, в свою чергу, зміцнює колаборацію та обговорення між студентами та викладачами з різних установ і країн. Таким чином, цифрова патологія не тільки розширює освітні горизонти, але й сприяє формуванню більш кваліфікованих і підготовлених медичних фахівців для нашої країни.

Будьте в курсі новин

    A