Традиційна освіта з використанням світлових мікроскопів і предметних стекол має багато проблем, включаючи доступ до сканів і змісту курсу, який постійно змінюється. Ці незручності можна подолати шляхом використання сильних сторін цифрової патології. До них належать:
- Стандартизація матеріалу курсу: із застосуванням цифрової патології кожен учасник отримує абсолютно однаковий зміст, на відміну від подібних сканів, вирізаних з ідентичного блоку тканини, які не гарантують демонстрацію тих самих морфологічних моделей та моделей експресії біомаркерів. Стандартизація змісту гарантує кожному учаснику однакові навчальні можливості та якість освіти. Крім того, цифрова патологія полегшує залучення рідкісних випадків у матеріал курсу, оскільки потрібна лише одна цифрова копія скану, порівняно з кількістю скелець, яка використовується у класах середнього розміру.
- Покращений доступ: цифрова патологія робить можливим ширший доступ до тканин і матеріалів на основі сканів поза межами лабораторії та традиційного навчання. Користувачі можуть отримати доступ до контенту свого цифрового курсу через Інтернет у веб-браузері, за допомогою персонального комп’ютера, планшета чи смартфона, що дає їм можливість переглядати скани в будь-який час і у будь-якому місці. Використання цифрової патології для підтримки схем CPD (постійного професійного розвитку) та EQA (зовнішньої оцінки якості) допомагає скоротити час і витрати на розповсюдження, оскільки скани більше не потрібно фізично доставляти з одного місця в інше, а навпаки, ними можна ефективно ділитися в різні місця одночасно.
- Зручніший процес навчання: перехід від фізичного до цифрового середовища для гістопатологічної освіти пропонує багато переваг порівняно з традиційною світловою мікроскопією та методами навчання на предметних скельцях. Користувачі можуть переглядати кілька сканів одночасно, вирівнюючи їх пліч-о-пліч для кращого порівняння різних зрізів тканини та імуногістохімічних (IHC) маркерів (мал. 6).