Існують спеціально створені європейські специфікації, що дають змогу вибрати оптимальний метод визначення концентрації сірки в бензині та дизельному паливі і відповідного для цих цілей обладнання.
Кожна прогресивна країна, що піклується про екологію і збереження чистого повітря, контролює викиди в атмосферу сполук сірки. Для України існує два чинних стандарти:
- Євро 4 (діє в Україні з 1 січня 2014 року по 1 січня 2016 року).
- Євро 5 (з 1 січня 2016 року).
Відповідно до цих документів максимальний вміст сірки як у бензині, так і в дизельному паливі не має перевищувати 50 і 10 мг/кг відповідно.
Згідно з європейськими специфікаціями, а також ДСТУ 7688:2015 і ДСТУ 7687:2015 для визначення вмістів сірки ≤50 мг/кг допускаються методи EN ISO 20846 (УФ-флуоресценція), EN ISO 20847 (ЕДРФА), EN ISO 13032 (ЕДРФА) і EN ISO 20884 (ВДРФА). Для Євро 5 і вмісту сірки ≤ 10 мг/кг застосовні тільки EN ISO 20846, EN ISO 13032 і EN ISO 20884.
Допустимий вміст сірки в бензині та дизельному паливі. Порівняльна таблиця.
Євро 3 | Не більше 150 мг/кг (ppm) – бензин
Не більше 350 мг/кг (ppm) – дизельне паливо |
Євро 4 | Не більше 50 мг/кг (ppm) |
Євро 5 | Не більше 10 мг/кг (ppm) |