- Проведення переговорів
- Уміння проводити презентації / семінари по продукції
- Ведення проектів
- Ведення держ. закупівель
- Проведення демонстрації обладнання та програмного забезпечення
Функції
- Глибоко розбиратися в технічних аспектах продуктового портфеля відділу
- Підготовка комерційних пропозицій і комплексне ведення проектів
- Проведення демонстрацій обладнання і ПЗ
- Методична консультація клієнтів
- Візити до замовників з метою просування продукції і формування потреби
- Проведення профільних презентацій / семінарів, участь у виставках
- Переговори з виробниками обладнання
- Пошук нових постачальників для розширення портфоліо відділу
- Моніторинг ринку продається і конкурентної продукції
- Підготовка технічної документації для участі в державній торгах
- Знання конкурентного середовища (технічна і фінансова складова)
- Замовлення продукції, визначення оптимального складу продукції
- Вивчення специфіки і завдань галузі і підготовка галузевих комерційних пропозицій
- Створення планів маркетингової активності за галузевими напрямками